Sunday, March 20, 2011

Hammare, filar och beställningar...

Igår besökte vi Borlänge för lite påfyllnad i flickornas vårgarederober och avslutade dagen med ett besök på Biltema där jag köpte mig en hammare och diamantnålfilar. Har gjort några egna örhängeskrokar på prov som ska filas och hammras lite. Sedan ska jag försöka tillverka lite andra smyckeskomponenter när min 20 gauge koppartråd kommer. Jag lyckades få lite smycken sålda på mammas jobb, mer än vad jag trodde faktiskt så nu har det gjorts lite beställningar för att fylla på de sinande material förråden Passade då på att köpa grövre koppartråd så jag kan leka lite, ska bli kul att kanske kunna göra egna kroklås och sådant.

Yesterday I bought a hammer and some diamondfiles so that I can finnish my ear wires I made a few days ago. I am also waitng on some bead parcels in the mail with among other things some 20 gauge copper wire to play with. Ear wires, clasps and so is what I plan on trying to do.

No comments:

Post a Comment