Saturday, March 5, 2011

Hjärta...

Jag har börjat använda mer antik brons i mina smyckem på sistonde och detta halsband blev jag verkligen nöjd med. Tror jag kommer behålla det själv för det är verkligen jag. Det är ett stort silverfolierat glashjärta i vitt med en rosa glasblomma och en honungskvartspärla, allt hänger på en ganska lång kulkedja. Normalt sett är det ganska svårt att fota en del smycken men bilderna på detta halsband blev jag också nöjd med.

I have been using antique bronze findings and chains lately in my jewelry and here is a necklace that I am very pleased with. I might keep it for myself since it is really me. Its a big silverfoiled glasheart in white with a pink glas flower and a honey quartz bead hangning on a ballchain in antiqued bronze. Usually it is quite difficullt tp photograph some jewelry mut the pictures of thsis necklace I am very happy with.





2 comments:

  1. Superfina smycken du gör!!! Älskar brons och vintagelooken...Mmmmm/ Marie-Louise

    ReplyDelete
  2. Vilka snygga smycken du gör!
    Hälsningar "grannfrun" Loquist :)

    ReplyDelete