Tuesday, March 15, 2011

Pärlvinst...

För ett par veckor sedan så hopade jag omkring i 210 smyckesbloggar som alla deltog i Bead Soup Blog Party: Många härliga bloggar med många vackra smycken blev det under ett par dagar. Fler utav bloggarna hade givaways och i en av dem hos Glassbeadart vann jag dessa vackra lampworkpärlor som hon gjort själv. Det är svårt att fånga färgerna korrekt på bild, de ljuslila är något mer intensiva i färgen i verkligheten. Inspirationen bara väller fram med så här underbara pärlor men jag ska inte stressa med dem. Vill känna att det är det perfekta smycket för dem innan jag använder dem. Tills dess så nöjer jag mig med att titta på dem och hålla i dem då och då... :)









A couple of weeks ago I blog hopped among 210 jewelry blog that were a part of Bead Soup Blog Party. Many lovely blogs and jewelry during a couple of days. Several of the blogs had givaways, one of them were Glassbeadart . I won that giveaway and the price was these beautiful lampwork glassbeads made by herself. It is difficult to catch the true color in the pictures, the lavendar colored ar a bit mor intense in real life. The inspiration to do someting with these beads just tumbeld in but I do not want to rush it so I will wait a bit and see which designs that feel right ... :)

No comments:

Post a Comment